PetMetic Logo PetMetic

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Hatálybalépés: 2025. november 10. Utolsó frissítés: 2025. november 22.

1. Általános rendelkezések

1.1 A szolgáltató adatai

  • Cégnév: Happy Dev Solutions Kft.
  • Székhely: 1202 Budapest, Brassó utca 4.
  • Cégjegyzékszám: 01-09-387525
  • Adószám: 27183854-2-43
  • Email: info@petmetic.hu
  • Bankszámlaszám: K&H Bank 10401282-50527080-66481006

1.2 A szolgáltatás

A PetMetic egy felhő alapú ügyviteli rendszer kutyakozmetikák és kisállat szolgáltatók számára, amely magában foglalja az online időpontfoglalást, ügyfélkezelést, szolgáltatáskezelést és kapcsolódó adminisztratív funkciókat.

1.3 Fogalmak

  • Szolgáltató: Happy Dev Solutions Kft.
  • Felhasználó/Megrendelő: A PetMetic szolgáltatást igénybe vevő természetes vagy jogi személy
  • Szolgáltatás: A PetMetic szoftver és kapcsolódó szolgáltatások
  • Rendszer: A PetMetic webes alkalmazás és infrastruktúra

1.4 Jogszabályi háttér

Jelen ÁSZF, valamint a Rendszer használata tekintetében az alábbi jogszabályok irányadóak:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);
  • az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete (GDPR rendelet);
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Info tv.).

2. Szolgáltatások részletei

2.1 Főbb funkciók

  • Időpontfoglalás: Online időpontfoglalási rendszer 24/7 elérhetőséggel
  • Ügyfélkezelés: Kisállat tulajdonosok és kisállatok adatainak kezelése
  • Szolgáltatáskezelés: Szolgáltatások, árak és időtartamok kezelése
  • Naptár: Interaktív naptár munkaórák és szabadságok kezelésével
  • Google Calendar integráció: Opcionális naptár szinkronizálás Google naptárral (időpontok automatikus átküldése, kétirányú szinkronizálás)
  • Riportok: Részletes statisztikák és elemzések
  • Email automatizálás: Automatikus emlékeztetők és értesítések (SendGrid szolgáltatás)
  • Várólistás rendszer: Automatikus időpont újrakiosztás
  • Kassza rendszer: Fizetések és tranzakciók kezelése
  • Mobilalkalmazás API: Mobil hozzáférés támogatása

2.2 Technikai specifikációk

  • Elérhetőség: Webes felület és API
  • Adattárolás: EU-ban (Laravel Cloud infrastruktúra - Frankfurt)
  • Biztonsági mentés: Napi automatikus mentések, 7 napos megőrzés
  • Rendelkezésre állás: 99% éves átlag (legjobb erőfeszítés alapon) - maximum 3,65 nap leállás évente

2.3 Technikai követelmények

A Szolgáltatás használatához az alábbi minimális technikai feltételek szükségesek:

  • Internetkapcsolat: Szélessávú internetkapcsolat (minimum 2 Mbps ajánlott)
  • Böngésző:
    • Google Chrome 90.0+ vagy kompatibilis
    • Mozilla Firefox 88.0+ vagy kompatibilis
    • Safari 14.0+ vagy kompatibilis
    • Microsoft Edge 90.0+ vagy kompatibilis
  • Eszköz: A fenti böngészők futtatására alkalmas számítógép, tablet vagy okostelefon
  • JavaScript: Engedélyezett JavaScript támogatás
  • Cookies: Engedélyezett cookie kezelés

3. Regisztráció és szerződéskötés

3.1 Regisztráció

A szolgáltatás igénybevételéhez regisztráció szükséges. A regisztráció során megadott adatok valódiságáért a Felhasználó felel.

A regisztrációval a Felhasználó elismeri, hogy:

    1. életévét betöltötte és cselekvőképes személy, vagy
  • gazdálkodó szervezet képviselője, és
  • minden esetben a saját vagy az általa képviselt gazdálkodó szervezet nevében, valós adatai, illetve elérhetőségei megadásával regisztrál.

A Szolgáltató jogosult a regisztrációt visszautasítani, illetve a hozzáférést korlátozni vagy megszüntetni, amennyiben:

  • a megadott adatok nem valósak vagy hiányosak,
  • a Felhasználó tevékenysége törvénytelen vagy erkölcstelen,
  • a Felhasználó magatartása sérti a Szolgáltató vagy más felhasználók jogos érdekeit.

3.2 Szerződéskötés

A szerződés a sikeres regisztrációval és az ÁSZF elfogadásával jön létre. A szerződés létrejötte egyben az ÁSZF és az Adatvédelmi Szabályzat Felhasználó általi elfogadását is igazolja.

3.3 Próbaidőszak

Új felhasználók számára 1 hónapos ingyenes próbaidőszakot biztosítunk, amely alatt a szolgáltatás teljes funkcionalitása elérhető. A próbaidőszak végén a Szolgáltatás működése a Felhasználó részére - amennyiben másként nem rendelkezik - külön indokolás nélkül leáll. A bevitt adatok nem vesznek el, azok a szolgáltatás megrendelése esetén a Felhasználó számára online rendelkezésére állnak.

3.4 Google Calendar integráció

A PetMetic opcionális Google Calendar integrációt kínál, amely használata a következő feltételekkel történik:

Funkciók:

  • Időpontok küldése Google Naptárba: A PetMetic-ben létrehozott időpontok automatikusan átkerülnek a felhasználó Google naptárába (opcionális, alapértelmezetten kikapcsolva)
  • Szinkronizálás Google Naptárból: A Google naptárban létrehozott események megjelenhetnek a PetMetic naptárban (opcionális, alapértelmezetten kikapcsolva)

Használati feltételek:

  • Az integráció használata teljesen opcionális - a felhasználó bármikor bekapcsolhatja vagy kikapcsolhatja
  • Az integráció használatához a felhasználónak külön hozzájárulást kell adnia a Google OAuth folyamat során
  • A felhasználó elfogadja a Google Terms of Service-t és Privacy Policy-t az integráció használatakor
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Google szolgáltatások hibás működéséért, leálláséért vagy adatvesztéséért
  • A felhasználó bármikor leválaszthatja a Google Calendar integrációt a PetMetic beállításokban

Adatvédelem:

  • GDPR védelem: Csak a szolgáltatás neve és időpontja kerül át a Google naptárba
  • Ügyfél személyes adatok (név, telefonszám, email) NEM kerülnek továbbításra a Google naptárba
  • A Google naptárban az időpontok "Foglalt - [Szolgáltatás neve]" formátumban jelennek meg
  • A hozzáférési tokenek titkosítva tárolódnak

Felelősség korlátozása:

  • A Szolgáltató nem felelős a Google Calendar API változásaiból eredő működési problémákért
  • A Szolgáltató nem felelős a Google szerverein tárolt adatok biztonságáért
  • A felhasználó tudomásul veszi, hogy a Google Calendar integráció harmadik fél (Google LLC) szolgáltatását használja

4. Díjak és fizetési feltételek

4.1 Árazási modell

  • Próbaidőszak: 1 hónap ingyenes
  • Havi előfizetés: A próbaidőszak lejárta után
  • Éves előfizetés: Kedvezményes éves díjfizetési lehetőség
  • Előfizetés bővítése: A Felhasználó az info@petmetic.hu email címen jelezheti bővítési igényét

4.2 Fizetési mód

  • Elfogadott fizetési mód: Kizárólag online bankkártyás fizetés (Stripe Payment Services Europe Ltd.)
  • Bankszámlaszám: K&H Bank 10401282-50527080-66481006

A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat, hogy az online bankkártyás fizetést a Stripe Payment Services Europe Ltd. harmadik fél pénzügyi szolgáltató végzi. A Szolgáltató felelőssége a Stripe rendszer PetMetic rendszerbe történő integrálásáig terjed ki. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Stripe rendszer hibás működéséért, működésképtelenségéért, vagy a Stripe érdekkörében felmerült okokból eredő károkért.

4.3 Nem kért átutalások kezelése

A Szolgáltató kizárólag a Stripe rendszerén keresztüli online bankkártyás fizetést fogad el hivatalos fizetési módként. Amennyiben a Felhasználó ettől eltérő módon (pl. banki átutalással) teljesít fizetést, a Szolgáltató jogosult 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díjat felszámítani a többletmunka és adminisztráció ellentételezésére.

4.4 Számlázás és elektronikus számla elfogadása

  • A díjak előre fizetendők
  • A számlák elektronikus formában kerülnek kiállításra
  • A fizetési határidő 8 nap
  • A Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten elfogadja az elektronikus számlázást
  • A Szolgáltató vállalja, hogy az általa kiállított elektronikus számlákat a Felhasználó számára megőrzi és a rendszerében folyamatosan elérhetővé teszi

4.5 Díjtartozás és korlátozás

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a számla fizetési határidejének lejártát követő 8 nap után a szolgáltatást részben vagy teljes egészében korlátozza (felfüggessze). A Szolgáltató részére az előfizetési díjak a fizetési késedelem miatti felfüggesztés alatti időszakra is fizetendőek.

A díjtartozások rendezése után a Szolgáltató köteles a Rendszer használatát 2 munkanapon belül az eredeti állapot szerint visszaállítani.

4.6 Díjváltozás

A Szolgáltató jogosult a díjakat 30 napos előzetes értesítéssel módosítani.

5. Lemondás és szerződés megszüntetése

5.1 Lemondási jog

A Felhasználó bármikor lemondhatja az előfizetést 30 napos felmondási idővel. A felmondási szándékot a Felhasználó kizárólag írásban, az info@petmetic.hu email címre küldheti.

5.2 Adatok megőrzése és hozzáférés

Az előfizetés lejárta után a Felhasználó hozzáférése a Szolgáltatáshoz megszűnik. Az adatok 3 hónapig megőrzésre kerülnek, amely időszak alatt a Felhasználó új előfizetés megkötésével visszanyerheti a hozzáférést és folytathatja a munkát. A 3 hónapos megőrzési időszak lejárta után az adatok automatikusan és véglegesen törlődnek.

5.3 Azonnali felmondás

A Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal felmondani a szerződést, ha a Felhasználó:

  • Súlyosan megsérti a jelen ÁSZF-et
  • A fizetési határidő lejártát követő 30 napot meghaladóan nem fizeti meg a díjakat
  • Visszaél a szolgáltatással
  • Olyan magatartást tanúsít, amely a Szolgáltató vagy más felhasználók jogos érdekeit sérti
  • A regisztráció során megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak
  • A Szolgáltatót egyéb módon megtéveszti

Az azonnali felmondás kizárólag írásban, a Felhasználó regisztráció során megadott email címére küldött emailben történhet.

5.4 Elszámolási kötelezettség

A feleket a szerződés megszűnésekor teljeskörű elszámolási kötelezettség terheli egymás irányába.

6. Adatvédelem és biztonság

6.1 Adatkezelés

Az adatkezelésre vonatkozó részletes információk az Adatvédelmi Szabályzatban találhatók.

6.2 Adatbiztonság

  • SSL/TLS titkosítás minden adatátvitelnél
  • GDPR kompatibilis adatkezelés
  • Rendszeres biztonsági auditok
  • Kétfaktoros hitelesítés támogatása
  • Napi automatikus biztonsági mentések

6.3 Jelszó és hozzáférési adatok biztonsága

A Felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik:

  • saját jelszavának és hozzáférési adatainak biztonságos tárolásáért,
  • minden olyan szolgáltatás használatáért, amelynek során a hozzáférés az ő jelszaván keresztül történik.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó jelszavának vagy hozzáférési adatainak illetéktelen személyek általi megszerzéséből vagy felhasználásából eredő károkért.

6.4 Nyilvános helyen történő használat

Amennyiben a Felhasználó a PetMetic rendszert nyilvános helyen (pl. internetkávézó, közösségi iroda) használja, különös gondossággal kell eljárnia az adatok védelme érdekében:

  • Ne engedélyezze a böngészőben a jelszó mentését
  • Ellenőrizze, hogy senki nem figyeli jelszava megadásakor
  • Jelszavát semmilyen körülmények között ne hozza nyilvánosságra
  • Ne hagyja őrizetlenül azt a számítógépet, ahol a PetMetic használata folyamatban van
  • A rendszert minden esetben a Kijelentkezés gomb alkalmazásával hagyja el, ne a böngésző ablak bezárásával
  • Amennyiben úgy érzi, hogy illetéktelen személyek megtudták jelszavát, haladéktalanul változtassa meg azt

7. Munkatársak és jogosultságok kezelése

7.1 Felhasználói szerepkörök

A Felhasználónak lehetősége van munkatársakat hozzáadni, törölni, illetve a meglévő munkatársak adatait módosítani, továbbá munkatársakat aktiválni vagy inaktiválni. A rendszerben két fő szerepkör létezik:

  • Tulajdonos (Adminisztrátor): Teljes körű hozzáféréssel rendelkezik a rendszer minden funkciójához
  • Munkatárs: Korlátozott jogosultságokkal rendelkezik, amelyeket a Tulajdonos állít be

7.2 Felelősség

A Felhasználó felelőssége és kötelezettsége, hogy a Felhasználó előfizetése alatt tevékenykedő munkatársak a Rendszer használata során minden esetben jelen ÁSZF, illetve az Adatvédelmi Szabályzat szerint járjanak el.

8. Szellemi tulajdon

8.1 Szerzői jogok

A PetMetic szoftver és minden kapcsolódó tartalom a Szolgáltató szellemi tulajdona.

8.2 Felhasználási jog

A Felhasználó nem kizárólagos használati jogot kap a szolgáltatás igénybevételére.

8.3 Korlátozások

Tilos a szolgáltatás:

  • Visszafejtése, másolása
  • Harmadik félnek történő továbbadása
  • Kereskedelmi célú felhasználása az előfizetésen túl

9. Felhasználó kötelezettségei és felelőssége

9.1 Általános kötelezettségek

A Felhasználó köteles:

  • a mindenkor hatályos ÁSZF és Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit megismerni és betartani,
  • a Szolgáltató szerződésszerű teljesítését elfogadni,
  • a teljesítés után járó díjat határidőre megfizetni,
  • a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges közreműködést biztosítani,
  • a Rendszert rendeltetésszerűen használni.

9.2 Email és SMS kommunikáció - Magatartási kódex

9.2.1 SPAM küldés tilalma

A Szolgáltató a SPAM-mel kapcsolatban a zéró tolerancia elvét vallja. Minden tömegesen és kéretlenül kiküldött email vagy SMS SPAM-nek minősül.

Az elektronikus hirdetésekre vonatkozó magyar jogi szabályozás szerint (2001. évi CVIII. törvény - Ektv.) csak annak küldhető elektronikus levelezés vagy SMS útján elektronikus hirdetés, aki ehhez előzetesen, egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.

9.2.2 Szolgáltató felelősségének kizárása

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó által a PetMetic rendszerén keresztül ügyfeleinek eljuttatott kéretlen hírlevelek, SMS-ek kiküldéséért, illetve az üzenetek tartalmának jogszerűségéért.

A Szolgáltató fenntartja a jogot a Felhasználó PetMetic rendszerén keresztül történő tömeges email küldési funkciójának letiltására, illetve a SPAM bejelentések mennyiségétől függően a Felhasználó hozzáférésének felfüggesztésére vagy megszüntetésére.

9.2.3 Email listák kezelése

A PetMetic rendszeréből reklámcélú email kizárólag olyan címre küldhető, melyek címzettjei engedélyezték, hogy a Felhasználótól az adott témában kifejezetten neki és kifejezetten az adott tartalom küldésére hozzájárulást adtak.

9.3 Titoktartás

A Felhasználó kötelezi magát arra, hogy a szolgáltatás használata során tudomására jutott más felhasználók adatait, információit bizalmasan kezeli és azokat harmadik személyek tudomására nem hozza.

10. Felelősség és garancia

10.1 Szolgáltatói felelősség

A Szolgáltató kizárja a felelősségét az alábbi esetekben:

  • Vis maior (természeti katasztrófa, háború, terrorista cselekmények, járvány, stb.)
  • Harmadik fél által okozott károk (különösen: Stripe, SendGrid, internetszolgáltató hibái)
  • A Felhasználó hibás adatkezelése vagy adatrögzítése
  • Internet szolgáltató hibái
  • Számítástechnikai vírus okozta károk
  • A Rendszer szakszerűtlen, jogszerűtlen vagy ÁSZF-ellenes használata
  • Nem kézbesített email vagy SMS üzenetek, emlékeztetők

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó által a szolgáltatás igénybe vételével remélt anyagi hasznának a vártnál csekélyebb mértékéért, az anyagi haszon elmaradásáért, illetve veszteségért.

10.2 Kártérítési felelősség korlátozása

A Szolgáltató kártérítési felelőssége maximum 2 (kettő) havi előfizetési díjnak megfelelő összeg erejéig terjed.

10.3 Garancia

  • A szolgáltatás "ahogy van" alapon kerül nyújtásra
  • Nem garantáljuk a szolgáltatás megszakítás nélküli működését
  • 99% éves rendelkezésre állásra törekszünk (maximum 3,65 nap leállás évente)

11. Szolgáltató kötelezettségei

11.1 Szolgáltatás biztosítása

A Szolgáltató biztosítja a Felhasználó számára a jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatás működését 0-24 órában, 99% éves rendelkezésre állással.

11.2 Adatbiztonság

A Szolgáltató garantálja, hogy a Felhasználó által felvitt adatok a rendszerből illetéktelenek részére nem kerülnek ki és azokat az Adatvédelmi Szabályzatának megfelelően kezeli.

11.3 Tájékoztatási kötelezettség

A Szolgáltató köteles haladéktalanul értesíteni a Felhasználót a tudomására jutott minden olyan körülményről, amely a szolgáltatás teljesítését megakadályozná vagy hátráltatná.

11.4 Karbantartási munkák

A Szolgáltatás átmeneti szünetelését okozó rendszeres karbantartást a Szolgáltató éjjel (22:00 és 06:00 óra között) köteles elvégezni. A karbantartási idő nem számít bele a rendelkezésre állási idő számításába.

A Szolgáltató a Szolgáltatás átmeneti szünetelését igénylő rendszeres karbantartási munkákról a Felhasználót a munka megkezdését megelőzően legalább 24 órával email útján tájékoztatja. A tájékoztatásban a Szolgáltató köteles ismertetni a karbantartás célját, valamint hogy a szünetelés várhatóan mikor és milyen időtartamban következik be.

11.5 Alvállalkozók

A Szolgáltató jogosult alvállalkozókat igénybe venni a szolgáltatás teljesítése során. Alvállalkozó teljesítéséért mind minőségi követelmények, mind határidők tekintetében úgy felel, mintha a munkát teljes egészében maga végezte volna el.

Jelen szolgáltatás teljesítésébe bevont alvállalkozók:

  • Stripe Payment Services Europe Ltd.: Online bankkártyás fizetés feldolgozása
  • SendGrid (Twilio Inc.): Email küldési szolgáltatás

A Szolgáltató gondoskodik róla, hogy alvállalkozói a Szolgáltató által vállalt üzleti titoktartásnak megfelelően tevékenykednek.

12. Vis maior

Vis maiornak minősül minden olyan rendkívüli, a szerződés létrejötte után bekövetkező, annak teljesítését lehetetlenné tevő esemény, amelyet a szerződő felek nem láthattak előre és nem háríthattak el, és amely nem vezethető vissza egyik fél felróható magatartására sem.

Ilyen események lehetnek különösen:

  • Természeti katasztrófák (földrengés, árvíz, tűzvész)
  • Háborús cselekmények, forradalom
  • Terrorista támadások
  • Kormányzati intézkedések, szükségállapot
  • Járvány, karantén korlátozások
  • Internet infrastruktúra összeomlása
  • Sztrájk, embargó

Vis maior esetén mindkét fél mentesül a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól. 30 napot meghaladó vis maior esetén a Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

13. Ügyfélszolgálat

13.1 Elérhetőség

A Felhasználó esetleges panaszaival, kérdéseivel a Szolgáltatót az alábbi elérhetőségeken keresheti fel:

  • Email: info@petmetic.hu
  • Elérhetőségi idő: Hétköznap 10:00 - 15:00 óra között
  • Válaszidő: 24 óra munkanapokon

13.2 Ügyfélszolgálat igénybevételének feltételei

A Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató ügyfélszolgálata kizárólag az alábbi Felhasználók számára áll rendelkezésre:

  • 1 hónapos próbaidőszakukat töltő Felhasználók
  • Aktív előfizetéssel rendelkező Felhasználók, akiknek nincs díjtartozásuk

Amennyiben a Felhasználó díjtartozása miatt a rendszere felfüggesztésre került, az ügyfélszolgálat kizárólag a felfüggesztés feloldása után vehető igénybe.

14. Követelés behajtása

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-fel érintett jogviszonyából eredő követeléseinek behajtása érdekében harmadik fél behajtó szolgáltatóhoz forduljon és azt a követelés behajtásával megbízza.

A követelés megtérülése érdekében tett intézkedések költségei (beleértve a behajtó cég díjait, jogi költségeket) a Felhasználót terhelik.

15. Jogviták rendezése

15.1 Közvetlen tárgyalások

A Szolgáltatónak és a Felhasználónak meg kell tennie mindent annak érdekében, hogy közvetlen tárgyalások útján rendezzenek minden olyan nézeteltérést vagy vitát, mely közöttük jelen szerződés keretében vagy a szerződéssel kapcsolatban merült fel.

15.2 Irányadó jog

A szerződésre a magyar jog az irányadó.

15.3 Illetékesség

Amennyiben a felek a közvetlen tárgyalások megkezdésétől számított 60 napon belül nem tudják megoldani a jogvitájukat, úgy az ügyre hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság kiválasztásánál a mindenkor hatályos polgári perrendtartásról szóló törvény vonatkozó előírásait kell alkalmazni.

Fogyasztói jogvita esetén a Budapesti Törvényszék kizárólagosan illetékes.

15.4 Békéltetés

Jogvita esetén a felek kötelesek békéltetési eljárást kezdeményezni.

16. Titoktartás

16.1 Szolgáltató titoktartási kötelezettsége

A Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy védi és őrzi, üzleti titokként bizalmasan kezeli a szolgáltatás teljesítése során tudomására jutott adatokat, bizalmas információkat, dokumentumokat, és minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy azok megfelelő védelmét biztosítsa.

A Szolgáltató vállalja, hogy jelen ÁSZF alapján részére átadott valamennyi adat, információ üzleti titoknak minősül, mint ilyen bizalmasan kezelendő, és harmadik személyek tudomására hozni, valamint az ÁSZF-ben meghatározott céltól eltérően felhasználni tilos.

A fenti titoktartási kötelezettség a szolgáltatás fennállása alatt és annak bármely okból történő megszűnését követően is korlátlan ideig hatályban marad.

16.2 Kivételek

A Szolgáltató jogosult a bizalmas információkat nyilvánosságra hozni, amennyiben:

  • arra jogszabály erejénél fogva köteles,
  • bírósági vagy hatósági megkeresés alapján szükséges,
  • a Felhasználó előzetes írásbeli hozzájárulását adta.

17. Egyéb rendelkezések

17.1 ÁSZF módosítása

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et 30 napos előzetes értesítéssel módosítani. Az ÁSZF módosításáról a Szolgáltató email körlevél formájában tájékoztatja a Felhasználókat.

A Szolgáltató biztosítja, hogy jelen ÁSZF hatályos szövege minden Felhasználó számára a https://petmetic.hu/terms címen folyamatosan elérhető.

17.2 Részleges érvénytelenség

Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné, jogszerűtlenné vagy kikényszeríthetetlenné válik, az a fennmaradó rendelkezések érvényességét, jogszerűségét és kikényszeríthetőségét nem érinti.

17.3 Kapcsolattartás

Minden kapcsolattartás írásban történik az info@petmetic.hu email címen.

17.4 Hatálybalépés

A jelen ÁSZF rendelkezései 2025. november 10. napjától érvényesek, hatályosak és alkalmazandóak.


Ez az ÁSZF a magyar jogszabályoknak megfelelően, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvre (2013. évi V. törvény), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló törvényre (2001. évi CVIII. törvény), a GDPR rendeletre (2016/679/EU rendelet) és a fogyasztóvédelemre vonatkozó jogszabályokra készült.

Utolsó frissítés: 2025. november 10.